miercuri, 12 septembrie 2012

Cum sa-ti cresti nivelul stimei de sine

Vrei sa-ti cresti nivelul stimei de sine?
sa-ti maresti increderea in propria persoana?
sa ai incredere in proprile  capacitati ?
 Pur si simplu sa te iubesti pe tine?
  
 mai jos este un exercitiu cu afirmatii care,exersat regulat,cu sentimente profunde si sincere,se poate dovedi foarte valoros pentru a-ti creste nivelul stimei de sine Inspirat din cartea  


  • Ma minunez de fiinta mea unica
  • Sunt o fiinta singulara,irepetabila in acest univers
  • Iubesc,pretuiesc,savurez si imi asum tot ce tine de fiinta mea
  • Imi iubesc si-mi ingrijesc corpul , care este vehiculul tuturor aspectelor fiintei mele.Voi hrani , voi pune in miscare,voi odihni si voi accepta fiecare parte a corpului meu. Nu vreau ca trupul meu sa fie ca al nimanui altcuiva
  • Iubesc, pretuiesc si ma minunez de capacitatile nelimitate ale mintii mele
  • Imi asum propriile greseli si esecuri si-mi dau seama  ca ele nu-mi micsoreaza in nici un fel capacitatile minunate. Vad greselile si esecurile ca pe simple ocazii de a invata si mai mult
  • Ma bucur de realizarile si reusitele mele , dar nu ma agat de nici una dintre ele,considerand-o indicator al valorii mele. Valoarea mea este independenta de toate actiunile mele
  • Fac o diferenta clara intre fiinta mea si comportamentul meu.
  • Respectul pe care mi-l port mie insumi si respectul pe care il port celorlalti este neconditionat
  • Imi reconosc si-mi asum responsabilitatea pentru toate gandurile,imaginile,ambitile, cuvintele si actiunile mele indiferent daca au caracter pozitiv sau abuziv si indiferent daca se raporteaza la altii sau la mine insumi
  • Exista multe lucruri pe care le-am facut sau as putea sa le fac si pe care regret sau le voi regreta, dar sunt hotarat sa ma dezvolt cu ajutorul acestor experiente si sa invat sa ma iubesc si sa-i iubesc pe altii mai profund in fiecare zi
  • Voi fi sincer si deschis cu privire la comportamentele care ma supara,  dar intr-un mod pe care nu-l lezeaza pe celalalt
  • Voi fi la fel de deschis si voi asculta ceea ce au sa-mi spuna altii cu privire la acele comportamente ale mele care ii supara si imi voi asuma responsabilitatea pentru orice act de abuz pe care l-am comis si pentru orice suferinta pe care am provocat-o
  • Orice s-ar intampla, nu voi inceta sa-mi pese de mine insumi si de altii
  • Stiu ca am capacitati imense de a ma dezvolta in aceasta lume. Pot sa ating,sa aud,sa vad,sa simt sa gandesc sa-mi imaginez,sa spun si sa fac. Pot sa fiu foarte apropiat de alti oameni. Pot sa fiu productiv. pot sa inteleg si sa gasesc un sens lumii,chiar daca adesea pare nepasatoare si cruda
  • Voi ramane mereu fidel unicitatii mele si nu le voi permite altora sa-mi impuna teluri artificiale
  • Sunt o fiinta unica si perfecta si, daca raman stapinul fiintei minunate care sunt , pot sa creez o lume mai bunapentru mine insumi si pentru altii

4 comentarii:

  1. Vrei sa-ti cresti nivelul stimei de sine?
    sa-ti maresti increderea in propria persoana?
    sa ai incredere in proprile capacitati ?
    Pur si simplu sa te iubesti pe tine?

    mai jos este un exercitiu cu afirmatii care,exersat regulat,cu sentimente profunde si sincere,se poate dovedi foarte valoros pentru a-ti creste nivelul stimei de sine Inspirat din cartea
    Stima de Sine de Tony Humphreys.

    Ma minunez de fiinta mea unica
    Sunt o fiinta singulara,irepetabila in acest univers
    Iubesc,pretuiesc,savurez si imi asum tot ce tine de fiinta mea
    Imi iubesc si-mi ingrijesc corpul , care este vehiculul tuturor aspectelor fiintei mele.Voi hrani , voi pune in miscare,voi odihni si voi accepta fiecare parte a corpului meu. Nu vreau ca trupul meu sa fie ca al nimanui altcuiva
    Iubesc, pretuiesc si ma minunez de capacitatile nelimitate ale mintii mele
    Imi asum propriile greseli si esecuri si-mi dau seama ca ele nu-mi micsoreaza in nici un fel capacitatile minunate. Vad greselile si esecurile ca pe simple ocazii de a invata si mai mult
    Ma bucur de realizarile si reusitele mele , dar nu ma agat de nici una dintre ele,considerand-o indicator al valorii mele. Valoarea mea este independenta de toate actiunile mele
    Fac o diferenta clara intre fiinta mea si comportamentul meu.
    Respectul pe care mi-l port mie insumi si respectul pe care il port celorlalti este neconditionat
    Imi reconosc si-mi asum responsabilitatea pentru toate gandurile,imaginile,ambitile, cuvintele si actiunile mele indiferent daca au caracter pozitiv sau abuziv si indiferent daca se raporteaza la altii sau la mine insumi
    Exista multe lucruri pe care le-am facut sau as putea sa le fac si pe care regret sau le voi regreta, dar sunt hotarat sa ma dezvolt cu ajutorul acestor experiente si sa invat sa ma iubesc si sa-i iubesc pe altii mai profund in fiecare zi
    Voi fi sincer si deschis cu privire la comportamentele care ma supara, dar intr-un mod pe care nu-l lezeaza pe celalalt
    Voi fi la fel de deschis si voi asculta ceea ce au sa-mi spuna altii cu privire la acele comportamente ale mele care ii supara si imi voi asuma responsabilitatea pentru orice act de abuz pe care l-am comis si pentru orice suferinta pe care am provocat-o
    Orice s-ar intampla, nu voi inceta sa-mi pese de mine insumi si de altii
    Stiu ca am capacitati imense de a ma dezvolta in aceasta lume. Pot sa ating,sa aud,sa vad,sa simt sa gandesc sa-mi imaginez,sa spun si sa fac. Pot sa fiu foarte apropiat de alti oameni. Pot sa fiu productiv. pot sa inteleg si sa gasesc un sens lumii,chiar daca adesea pare nepasatoare si cruda
    Voi ramane mereu fidel unicitatii mele si nu le voi permite altora sa-mi impuna teluri artificiale
    Sunt o fiinta unica si perfecta si, daca raman stapinul fiintei minunate care sunt , pot sa creez o lume mai bunapentru mine insumi si pentru altii

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am modificat clipul de mai sus , intr-o varianta mult mai buna Vizionare placuta! http://www.youtube.com/watch?v=2Q2NMxD9Z80&feature=plcp

    RăspundețiȘtergere